söndag, mars 12, 2006

Woke up this morning got myself a gun

Jag har ärligt talat inte följt Sopranos lika slaviskt de senaste säsongerna som jag gjorde i början, men när den sjätte och sista inleds i dag inser ju även jag att vägen mot finalen kommer bli något alldeles speciellt. Sopranos var ju faktiskt serien som vände trenden och fick tv att bli intressantare än film, och det är nog ganska safe att anta att David Chase och gänget tänker se till att slutet kommer bli spektakulärt.

Själv hoppas jag mest på Chris Moltasanti, Furio Giunta och Silvio Dante.
De coolaste av de coola.

2 Comments:

Blogger Andrea said...

Har ingen åsikt om Sopranos eftersom jag faktiskt aldrig sett ens ett avsnitt. Bisarrt, jag vet, med tanke på alla andra serier som jag följer slaviskt.

Vill bara säga "Cool blog!" Jag adderar dig till listan av dagliga måste-klick.

5:47 em  
Blogger Måns said...

Shit, nu är jag ju pressad att uppdatera varje dag.

8:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home