fredag, juni 23, 2006

Midsommarfotbollen förhoppningsvis räddad

Måste först be om ursäkt för min bedrövliga uppdateringstakt den senaste tiden. Har knappt hunnit med att kolla ikapp mina favoritserier mitt i allt arbete, fotbolls-VM-tittande och Sports Night-boxplöjande (börjar fastna ordentligt nu, Kjell och Fredrik).

Nu har jag iallafall styrt upp tittningen av lördagens monstermöte med tyskarna. Midsommar firas i år på en ö i den Söderhamnska skärgården, men tack vare min nyinstallerade digitaltvadapter till laptopen ska vi nog kunna se Zlatan leka röven av stelbenta bayrare. Hoppas bara att det finns täckning.

Glad midsommar!

5 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Jag vill oxå ha en digitaltvadapter. Vad kostar det, hur funkar det, vad behöver man?

5:26 em  
Blogger Måns said...

Jag köpte min på teknikmagasinet. 700 pix. Progamvara följer med, skitsmidigt. Finns andra som funkar med Mac också...

12:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Hur funkade det i skärgården då? Och annars? Kan du rekommendera köp?

4:40 em  
Blogger Måns said...

Dessvärre funkade det inte alls i skärgården. Fotbollen fick ses på storbild på en närbelägen campingplats. Men i Stockholm funkar det finfint!

3:03 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag googlade runt efter en till mac, men mina sökarskills var tydligen inte tillräckliga. Någon som kan bistå med en länk? :)

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home