fredag, maj 05, 2006

Dagens fynd - Magnumklockan från Ebay

Jag vet inte vad det är som får mig att gå igång - om det är mixen mys/action, användandet av voice over, Tom Selleck eller bara nostalgi. Men faktum är att Magnum PI fortfarande är en av mina absoluta tv-favoriter.

Inspirerad av det faktum att fjärde säsongen äntligen trillade ner i min brevlåda i går (fyra veckor försenad) satte jag mig därför och ebaysurfade Magnum-memoribilia. Och dröm om min glädje när jag hittade den här fräsiga klockan. Fjorton bucks. Som hittat! Nu återstår bara utmaningen att övertyga kära sambon om att den gör sig bra på vår köksvägg. Lycka till, önskar jag mig själv.

1 Comments:

Blogger Tor Billgren said...

Hur kan du ens hoppas att du ska kunna vinna den kampen?

7:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home